Feest Sfeer, ieder jaar weer…(dus reserveer ;-) )

kersttaxi kersttaxi2

Dit wordt mijn 6e jaar dat ik met de feestdagen niet gezellig thuis ben met mijn kinderen maar vol verwachting achter het stuur kruip en me in het warme sfeertje van de kerstdagen dompel! Ook toen ik voor een baas werkte stond ik vooraan om ingepland te worden op de dagen die de meeste collega’s liever vrij waren. Ik kon dus zoveel werken als ik wilde want er was geen concurrentie! Ieder beroep heeft zijn voor en tegens, maar ik probeer uit iedere negatieve situatie iets positiefs te halen en vaak lukt me dat ook wel. De kinderen zijn toch gewoon onder familie, maar dan bij de papa en ik houd niet zo van verplichte feestjes dus ga ik vrijwillig werken en krijg ik toch het warme kerstgevoel mee! Win-win situatie!

kerstmis

 

 

Uiteraard doen wij wel aan de derde Kerstdag, net als de horeca en de zorg… Ik vind het heerlijk om na die 3 drukke maar vooral gezellige taxidagen, met mijn kinderen en de rest van mijn familie, de kerstdagen culinair af te sluiten en uit te kijken naar de knaller van het jaar, Oud op Nieuw! Dus bij deze, op 27 December werken Hans en ik niet, dan vieren wij kerst met onze gezinnen 😉

images

Wij, Hans & ik hebben er in ieder geval weer veel zin in… Voor onze vaste klanten hebben we in de maand december een klein presentje en onze auto’s zullen herkenbaar zijn aan de de kerstversieringen! Uiteraard is het mogelijk om alvast onze taxi te reserveren, zowel voor de kerstdiners, kerstborrels, maar ook voor u eventuele luchthavenvervoer! Onze agenda ligt klaar en heeft nog volop ruimte. Voor ons is het het makkelijkst als u even belt om te reserveren 013 889 3 883 Taxi Vermeer!

kerst1

Groetjes en hele fijne feestdagen

Hans & Simone

 

 

Geef een reactie

