Kerstmis 2016, wat een jaar!

Uiteraard wil ik via deze weg ook nog al onze trouwe klanten fijne kerstdagen toewensen en zal ik menig persoon nog zien de aankomende week, maar ook vooral bedankt voor jullie geloof in ons…. Ook in 2017 staan we weer voor jullie klaar, zoals jullie het gewend zijn van ons 😉  Mocht er nog iemand willen reserveren voor de aankomende speciale dagen en uren, dan hoef je alleen maar te bellen…..

fb_img_1482598002535

Wij hebben de afgelopen week weer enorme veranderingen ondergaan, omdat we een tweede hond in huis hebben genomen. Wij vieren dan misschien geen traditionele kerst, maar op onze manier eren wij de kerstgedachte en hebben wij ons eigen kerstwondertje in de vorm van een lieve hond, Cala genaamd,  in huis gehaald! Zo is ook voor haar het jaar 2016 nog haar jaar!
Helaas zie ik ook maar al teveel mensen om me heen die een heel zwaar, verdrietig jaar achter de rug hebben of er nog midden in staan… Sterkte, in deze dagen die ons allen doen stil staan bij ons gemis en verdriet!

Mijn jaar, ons jaar, is nogal goed verlopen en mag wat mij betreft in de boeken. Wij kregen in Januari 2016 onze Kira als gezinslid erbij, in Maart 2016 verhuisde we en gingen we samenwonen, In juni stopte ik voor 2 maanden met taxi rijden en ging heel even iets anders doen in de verslavingszorg, om er achter te komen dat taxi rijden mij toch iets beter afgaat en zijn we op 1 September 2016 onze eigen TAXI VERMEER begonnen! Ook begon mijn jongste zoon met zijn nieuwe grote avontuur op de middelbare school en heeft het best wel goed naar zijn zin. In november hebben we besloten om mijn oudste zoon Bryan, zijn taxipas te laten halen zodat hij ons in het voorjaar van 2017 kan komen versterken. En nu op de valreep eind December wordt ons gezin weer wat groter met onze Cala in de gelederen! Al met al best een enerverend jaar waar natuurlijk nog veel meer in gebeurd is, maar waar wij dankbaar op terug kijken.

20161223_145425
Rechts Cala, Links Kira, in het midden kerstmannetje Djordy 🙂

Volgende week zal ik onze voornemens voor 2017 belichten, maar voor nu wens ik iedereen een warme, gezellige kerst zonder angsten en alleen maar goede vooruitzichten XXX

Liefs Simone

 

Geef een reactie

